Alla inlägg under november 2008

Av Sara - 30 november 2008 20:34

Har jag fått smak för Volbeat. Jo men asså texterna är helt värda och även om det tar liiite längre för mig att fastna för deras låtar så finner dom en plats i mitt stora musikhjärta. Gillar låten Still counting asmycket. Riktigt bra.

Men nog om det, åkte in på sista salsalektionen i vanlig ordning. Synd bara att jag inte var på topp när det var sista lektionen, men jag hänger kvar. Ska lätt fortsätta på nivå 2 nästa termin ^^


Ville mest bara skriva ett inlägg för att lägga upp låten Still counting som jag nämnde tidigare. Enjoy!

Puss!

//lilla s..

Av Sara - 30 november 2008 13:19

Tja alla små tomtenissar :)

Idag gick jag upp vid tio, mkt skönt. Hittade typ inget att äta till frukost, fick en chock, vi brukar alltid ha bröd framme :O Men jag slängde ihop lite filoch flingor och stillade hungern med. Efter min tama frukost blev det pepparkaks bak! :D Underbart, jag gjorde delarna till årets pepparkakshus som i år blir två små stugor. Gölliga, kan ju alltid låtsas att det är mitt och Ellos hus ^^. Jag lägger ut en bild på dom sen när dom är klara.


Lunch, risgrynsgröt tredje söndagen irad, vet inte om jag tycker det är gulligt eller bara lite småtöntigt, men gott är det iaf ^^

Ska försöka röja upp mitt rum lite innan jag drar till dansen i eftermiddag. Sista salsalektionen, jag gråter stilla.. Men innan dess måste jag duscha, så off I go, vi hörs ikväll kanske.


Pepparkakskram på er mina små gryn ^^

//lilla s..

Av Sara - 29 november 2008 20:22

Jag är lite trött, för att inte tala om omotiverad, så då är jag bara ett musikfreak och laddar upp ett gäng låtar här nere. Såklart relaterade till hur jag känner lite sådär. Kolla min bilddagbok om ni vill se igår och idag. Finns lite snygga sminkningar och så.


Puss!


Av Sara - 27 november 2008 15:43

Jag har abstinens efter henne!!! Ska ringa det söta barnet och fråga om vi ska gå på bio imorgon, jag vill! Mitt eget botemedel hon där. <3


Annars rent allmänt så är det helt åt helvete, men jag kommer väl över det..

Var i skolan två lektioner, idrott och samhäll. Försökte lära mig hjula på idrotten. Haha, det kommer nog bli bra så småning om ^^ Lollo är ju bästa tänkbara tränare :D För att inte tala om förebild, haha! <3


Nu resten av dagen är det plugg och plugg som gäller. Har prov i stil och färganalys imorgon. Kan det redan liksom, men det är alltid bra att repetera och så. Wish me luck!


Musikaliskt: ja det är svårt att bara välja en låt så några favoriter listas:

- Mando Diao - You don't understand me

                      - God knows

                      - Never seen the light of day

                      - Ringing Bells

- The Kooks - Sway <3 (repeatvarning)

- Green Day - Letterbomb

- Lars Winnerbäck - Dunkla rum


Och fler låtar ändå, men jag orkar inte rada upp hela min spellista :P

Puss på er ;)

//lilla s..

Av Sara - 26 november 2008 23:15

Insåg att föregående inlägg blev väldigt kort, jag hade tänkt gå och lägga mig men sanningen är, jag kan inte. Det är fan tuffa tider nu.. Jag går igenom, vad ska man säga.. "minidepression"? "Känslomässigt uppror" är ett av mina favorituttryck så jag använder det idag. Så typiskt.. jag hatar det här! Jag har verkligen noll kontroll över mina känslor nästan. Jag kan inte välja. Det är som att mitt undermedvetna stoppar mig totalt när jag vill reda ut mitt trasselsuddiga känslonätverk.. Och nu har jag ändå jobbat upp det här.. Fan nåt fel är det väl på mig... =/

Jag kan inte säga mer, jag törs inte. Tönt-sara, men okej, lev med det.


Musikaliskt: Mando Diao - Ringing bells. Grymt mysig ju. Annars The Kooks - Sway, Winnerbäck - Hugger i sten och Dunkla rum.

Av Sara - 26 november 2008 23:02

Julklappstips på min bdb! Checka här!

Dagens datum. Något oklart? Fråga mamma, hon har koll ^^


Puss!

//lilla s..

Av Sara - 25 november 2008 21:59

Fucking jävla musik-kärlek! Tack, alltså evigt tacksam till Boman som skickade låten till mig. <3 Till alla jag älskar, någonsin älskat, ta det som ni vill, känn er träffade..

Av Sara - 25 november 2008 20:41

Armband och långt halsband som matchar från Glitter. Ser ut som på bilden, svarta och genomskinliga stenar typ. Halsbandet 99.- Armbandet 49.-


Jag önskar mig tjocka ribbade leggings i ljusgrått och svart och knästrumpor i naturvitt. Finns på Åhléns och lite varstans ^^ Kostar runt hundralappen. 

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards