Alla inlägg under januari 2009

Av Sara - 30 januari 2009 18:33


Shemar Moore <3

Av Sara - 30 januari 2009 18:21

Kära läsare!

Dagen idag har varit fin. Startade med extremt opepp på morgonen men det avtog så fort jag träffa min syster på bussen till Bålsta <3

Har praktik där hon henne på Hälsoterrassen varje fredag nu terminen ut.

Ska bli jätteroligt, jag stormtrivs redan! Idag var det inte så mycket jag gjorde, jag observerade en nagelförlängning, intressant, och delade ut lite erbjudanden i centrum. Efter lunch sminkade Sandra mig, blev assnyggt, den lila skuggan hon använde ska jag lätt köpa, framhävde mina gröna ögon ^^


   

Syns inte så tydligt, men snyggt var det. "Håll-käften"-snyggt för att vara exakt :P


Nästa vecka blir det mer för mig att göra, ska först klippa mig hos Monica och sen träna lite eyeliner eller läppar (eller både och) på Sandra :)


Nu ska jag snart träna med Ello och sen är det Lets Dance. Puss! :)

Av Sara - 29 januari 2009 18:19

Dagens outfit: svarta jeans, lång rutig tröja med 3/4-ärm och svart väst.

  Ursäkta den vidrigt smutsiga spegel.

Ska göra något åt det snarast!


Musik, my god, Ello har skickat till mig och det tackar vi för! :D <3

#1. Kardinal Offishall ft. Akon - Dangerous

#2. Ne-Yo - Miss Independent

 Sen tackar vi Boman för:

#3. Mando Diao - Dance with Somebody

Av Sara - 29 januari 2009 16:01

Hej alla vänner och beundrare :)

Drar dagen i korthet, det var trevligt på bussen in till stan, träffade Anna och Jessica, mycket mys ^^. Fortsatte  dagen med idrott, volleyboll, väldigt mycket utan regler men det var rätt kul.


                  

snygga jag på idrotten ;P



      

Lunch med diskution om Kungsberget och sen åkte klassen för att kolla in en rättegång (därav rubrike). Det var intressant, men inte så dramatiskt.


Ska plugga nu, platta mammas hår, göra något mer vettigt och gå och lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp imorn när jag ska till Bålsta på praktik hos min syster :D Ska bli riktigt nice att spendera fredagarna hos Sandra terminen ut :)


Puss!

Av Sara - 28 januari 2009 22:30

När vänder det?


Har du vandrat dom tomma stegen?

Kan inte se för allt sot, att ingen sitter mitt emot

Stackars hon som flyter med, som aldrig lärde sig ta sats..



Winnerbäck är skiten..


Av Sara - 28 januari 2009 19:09

Chris Brown ft. Keri Hilson - Superhuman


Rooney - When Did Your Heart Go Missing

(ignorera introt, det är helt fel)

Av Sara - 28 januari 2009 16:27

Det är väl ingen som har undgått att vi är på väg mot sämre tider?

Vilken vanlig dödlig som helst kan ju höra på radion eller se på TV och tidnigar att det är påväg utför. Det kanske låter lite nördigt men det här intresserar mig grovt, vilket gör min far väldigt lycklig eftersom han håller på och studerar vågor och följer detta fenomen ingående. Fick som redan nämnt lite info om detta och lite mer preciserat så handlade det om arbetslösheten som börjar växa fram i USA. (Säger på en gång att den här infon kommer från USA, men det kommer med största sannorlikhet komma till Sweden också..) 


T ex, tycker man att arbetslösheten är ett problem  redan nu, men enligt Bob Pretcher, så kan man vänta sig att den ändå kommer bli betydligt mer påtaglig med depressionen som är på väg.

Det talas om att  det kommer bli en djupare dal än den som var i USA 1929-1932, och det medför att arbetslösheten kommer stiga upp till ca 33%!

Dessutom kommer man inte kunna finna tryggheten i bidrag, pengarna kommer ta slut där med. Det har redan börjat..


Detta är intresannt, jag kommer med mer matnyttigt när jag har läst på.

Bara ställa någon fråga om det är något som känns intressant så ska jag se vad jag kan gräva fram :P


Puss!

Av Sara - 28 januari 2009 14:55

- Svarta jeans

- Långt cremevitt linne

- Grå/brun t-shirt med "not"-mönster

- Svart tröja

- Halsband, lång "klo" i smuts-guldig kedja

Ovido - Quiz & Flashcards