Alla inlägg under december 2008

Av Sara - 31 december 2008 17:32

Yes, det är ganska exakt två timmar kvar innan jag ska gå till bussen och åka in till stan. Den här dagen kunde ju ha varit bättre, jag hade inte en tanke på att bråka med min bror på 2008 sista dag -.- Hur som helst, nu talar vi inte mer om det. Jag har gjort mig iordning sen klockan 14 idag och nu är jag helt ärligt snyggast i Uppsala. Såklart tillsammans med min blivande fru Sara ;) Getting married tonight ^^ (Intern-skämt, försök inte förstå :P) Dags att runda av nu..



Gott nytt år!


önskar Saarat!


Av Sara - 30 december 2008 17:03

Mina nyårsplaner går i stöpet!

Just nu har jag ingen plan alls! Jag och Sara letar febrilt efter ett party, eller personer att ha ett party med! Anything!


Ska nog gå och träna, måste rensa hjärnan...


Av Sara - 29 december 2008 23:24

Tänkte mest bara yttra mig om filmen Twilight. Sjukt bra.

Och jag säger som alla andra bruds, fast mindre desperat; LOVE Robert!

Gosh! Het snubbe alltså. Det är samma kille som spelar Cedric i Harry Potter och den flammande bägaren. Kan erkänna att jag föll för hnm redan då ^^ <3


I alla fall, kort o gott, se filmen!

Puss!

Av Sara - 29 december 2008 12:12

Ack, ja, har alldeless nyss ätit frukost nummer 2. Också kallat lunch.

Gick faktiskt upp redan klockan tio idag, det ni. Åt frukost nummer 1 framför lite Vänner, och kilade över till grannarnas små djur. De lever fortfarande allihopa ^^

Ska göra mig iordning lite snart, ska in till stan och träffa mitt frö SELIN!!!

Saknad som måste uttryckas i caps.... ÄNTLIGEN HAR HON KOMMIT HEM EFTER ATT HA VARIT BORTA I TVÅ DAGAR!!! <3


^^


Puss!

//lilla s..

Av Sara - 28 december 2008 22:08

Hola!

Kollade precis på The Ninth Gate med Johnny Depp. Urbra!

Det är en thriller, spänning konstant, hokus pokus och Djävulen. Lite jag i ett nötskal, men ge den en chans. Den är bra, 4 av 5 "S" ;P


  Se den! :)

Av Sara - 28 december 2008 13:23

...vad har hänt med alla mina bloggkompisar? :O

Selin är i hälsingland så det är inteså mkt att göra åt men alla andra? Känner mig nästan ensam och börjar framför allt ifrågasätta mig själv om det är dags att skaffa sig ett liv eller om det är mina bloggprinsessor som lagt er på latsidan vad det gäller eran blogg? Tänker nog att det är en blandning, för Carro Gynning t.ex, hon om någon har väl ett liv och bloggar flera gånger om dagen... Ja, inte för att jag blivit någe klokare, men jag har luftat mit tänkande lite iaf.


Btw #2: Älskar Winnerbäcks - Vänta <3 ^^

Av Sara - 28 december 2008 13:10

Ett uttryck som min pappa använder flitigt när det är mycket att göra, även fast vi inte bor på någon gård ^^

Idag sov jag till kvart i tolv, jätteskönt tänkte jag ända till mamma säger: "Djuren väntar, Sara". Starta paniken. Fan! Jag skulle ju börja sköta grannarnas djur nu när dom åker till Sydafrika idag! Hur som helst, det gick bra, alla djur levde, även om jag var ca en timme sen, hehe... :S 

Så nu på morgonen har jag mest jobbat med gårdssysslor; rastat hunden, matat grannarnas katt och höns, tvättat och först nu får jag sätta mig och äta min frukost. Lämpligt nog lyssnar jag på Lars Winnerbäck - Visan om frukosten ^^


Puss!

//lilla s..

Av Sara - 27 december 2008 14:33

Tjo alla små :)

Är inte riktigt så pigg som jag låter, sov till tolv, åt en macka till lunch och gick ut på promenad med mamma och pappa och Hazel. Min dag hitills. Ska nog teckna lite sen, lite modeller och outfits kanske, men vi får se hur pass jag orkar anstränga mig. Ska uppdatera lite fina vinterbilder på min bilddagbok nu så spana gärna in, söton ^^ Varse, serverat här!


Puss!

//lilla s..


P.s, jag känner något starkt för Lars Winnerbäck - Visan om frukosten :P

Ovido - Quiz & Flashcards