Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Någon mer än jag som faktiskt tycker att Blondinbella är ganska ful?

Av Sara - 31 mars 2009 19:03

Inte för att jag lägger så mkt vikt på den personen, men såg nån nyhetsgrej med henne på msn's startsida, och helt ärligt, hon ser fan ut som Miss Piggy.


Nog om det, jag var på Dea idag som vanligt. Fick bli lager-råtta, men det är skönt att bara vara ensam med musiken ibland och larma kläder :P

Imorn ska jag få prova stå i kassan :) Lite läskigt, men det går nog bra ^^


Ikväll ska jag nog träna lite kondis på den där dryga trampmaskinen, behöver det inför mönstringen, vill verkligen klara den! Och det kan jag ju säga nu också, jag tränade igår, som jag sagt att jag skulle *stolt*


Annars blir det helt klart ett Vänner-avsnitt eller två och en kvälls kaka ^^

Vad ska ni göra ikväll? :)

Puss.darlin's

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 26 april 2009 14:07

Trots att jag har uppdaderat noll på denna blogg har jag ändå haft 115 unika besökare, haha sweet saker, kom in i värmen på min nya blogg istället ^^   saraat.blogspot.com   It's the right thing to do ;) p u s s . ...

Av Sara - 12 april 2009 18:00

Men jag lägger ner min energi på min nya blogg, så det är bara att hänga på:   saraat.blogspot.com   enjoy! :) ...

Av Sara - 7 april 2009 22:18

Jag kan inte säga att jag anstränger mig för att hålla denna blogg uppe, hehe, sry! Men om ni vill veta vad jag gjort idag och igår så råder jag er att kika in i min nya lya på blogspot.com :D   kom ihåg att det är saraat, och inte saarat ^^ p u s s...

Av Sara - 5 april 2009 20:40

If not, DO IT! :P Den är riktigt fräsch.   Annars har jag bara varit en riktig grinkärring hela dagen. Trött fast jag sov till tolv, brudkonsultaion var inge roligt, salsa blev nästan långtråkigt (!!! :O) och övningskörningen gick nästan ner i diket,...

Av Sara - 4 april 2009 20:57

Ja, mina damer och herrar som följer mig troget, jag har nu en ny bloggadress. http://saraat.blogspot.com   Det kommer bli lika bra, om inte bättre, jag lovar! Nu kommer jag ha mer bilder och verkligen försöka satsa lite mer på era önskemål. Den här...

Ovido - Quiz & Flashcards