Alla inlägg under mars 2009

Av Sara - 31 mars 2009 19:03

Inte för att jag lägger så mkt vikt på den personen, men såg nån nyhetsgrej med henne på msn's startsida, och helt ärligt, hon ser fan ut som Miss Piggy.


Nog om det, jag var på Dea idag som vanligt. Fick bli lager-råtta, men det är skönt att bara vara ensam med musiken ibland och larma kläder :P

Imorn ska jag få prova stå i kassan :) Lite läskigt, men det går nog bra ^^


Ikväll ska jag nog träna lite kondis på den där dryga trampmaskinen, behöver det inför mönstringen, vill verkligen klara den! Och det kan jag ju säga nu också, jag tränade igår, som jag sagt att jag skulle *stolt*


Annars blir det helt klart ett Vänner-avsnitt eller två och en kvälls kaka ^^

Vad ska ni göra ikväll? :)

Puss.darlin's

Av Sara - 30 mars 2009 18:55

Kände för att köra en Boman ;)


Idag var det åter på praktiken på Dea, den är så värd! Jag får bara göra roliga saker! Som t.ex idag när jag nästan inte gjort annat än att byta kläder på skyltdockorna! Så jävla underbart att få använda tankeverkstan! Jag leker verkligen när jag är där, sjukt kul! 


Ska i afton försöka ge mig i kast med SH-arbetet, men jag lovar inget. 

Däremot lovar jag att jag ska träna, för mitt eget bästa annars kommer jag fan faila på mönstringen! :O Om det visar sig att jag inte tränat idag får ni skälla på mig okej? Bra ^^


Jag hade nåt mer på hjärtat, ja juste, jag är ju en person som precis som alla andra fjortistjejer och gayguys är kär i Måns Zelmerlöw, så därför tänkte jag bjuda på hans bidrag från melodifestivalen; Hope And Glory.

Me like ^^ Och han är ju så snygg! Me like even more! ^^


Pussdarlin's!



Av Sara - 29 mars 2009 12:25

Mmm, idag är det Guds dag, om vi ska se det religiöst.

Men jag har hitills bara sovit, ätit en skål yoghurt och övningskört. Det gick rätt bra men fick motorstopp :O och det känns så fult och typiskt övningskörarunge! Gaah! Jag är bättre än så!


Idag ska jag bara duscha, kolla lite TV och måste spana ett vänneravsnitt, och sen salsa ikväll. Ska nog gå och lägga mig tidigt så jag inte är så trött på praktiken imorn.


p.u.s.s.d.a.r.l.i.n'.s

Av Sara - 28 mars 2009 10:34

Hihi, jag skojja bara, så illa är det inte. En mikrohuvudvärk kommer och går och jag har lite frossa, men det är allt. Ska straxt iväg till jobbet, känner verkligen inte för att jobba men vad gör man inte för att få in lite flis.


Kvällen igår var minst sagt händelserik och fy fan vad kul jag hade! Det var dessutom något roligt påhitt om att en flaska öl kostade endast 20 kr, något man utnyttjade till sin fördel, hehe. Trots det låga priset blev det ändå bara 2, märkligt kan tyckas men inte mig emot ^^ Varning måste däremot utfärdas till Blåbärs-shotten, för den var verkligen INTE god! Fy, det var tur att jag inte betalade för den alltså!


Vi mötte som tidigare nämnt vårat folk, Jonte+Rikard och sen Simon+Marcus och Robban (har jag glömt nån??). Det var dans och dans och mera dans ändå och lite mys i soffor, mkt trevlans. Något jag däremot inte tyckte om var att varenda jävel inne på dansgolvet spillde öl i mina nya stiletter!!! :O håll tummen för flasköppningen era drygfaan! :@


Men nog om det, hur var eran fredagskväll?

P U S S !

Av Sara - 27 mars 2009 20:42

That's rihgt people , the one and only Emelie is guest bloggin! Har fått i mig ett antal Absolut Pepper , som smakar som peppar och jord? Men vad gör man inte för att komma in ett roligt humör?!


Sara har vart väldigt noga med rättstavningar när jag kör min gästbloggning och punkter och allt! Men vafan, jag e ju boman! Hej IG i svenska liksom! :O


Nu tänker ni vem fan är den här idoten? Jaa vad ska jag säga ? Mitt namn är Emelie och är saras darl (något som jag har själv bestämt ;) ). Jag går i samma klass som Sarat , mhm det gör jag! Jag är ca 172,5 cm lång. Fast jag tror att Gud gjorde ett big misstake när han gav mig den längden för jag har ingen jävla kontroll på min kropp! Den är för lång för mig! Så man kan också kalla mig ganska klumpig.. för det är jag.. Jag har en humor som de flesta av er aldrig kommer att förstå och till er som förstår den, fan vilken härlig humor ni har :D


Nej nu ska jag vara social , ni vet inget party utan Boman ;) kom ihåg det! Because when I arive, I-I bring the fire! Make you come alive I can take you higher!


Puss på skinkan!


Er Boman :)

Av Sara - 27 mars 2009 20:36

Jo men visst, nu sitter man hemma i sandra och erics lägenhet och har förfest med sandra (kylan) och emelie. MYCKET trevligt! xD

Som ni märker är jag lite på kanelen, haha, men vi skall om ca en halvtimme 40 minuter dra oss ner till stan för en vild dans och partynatt på People. Folket som kommer dit (förutom okända fylleas) är bl.a Jonte som jag känner sen tidigare och Simon som är Lovisas storebror ^^ Hah, jag får umgås med Broder Svahn när inte Syster Svahn är tillgänglig xD.


Nu ni, mina kära läsare, ska jag återgå till förkrökandet, PUSS på er!

Av Sara - 26 mars 2009 21:50

Våffelbegär!

JAg har inte ätit några :O Och våffeldagen var igår!

Nu har jag värsta suget, skit samma om klockan är 21.53, jag ska ha våfflor!


Av Sara - 26 mars 2009 19:52

Japps, men igår kom jag hem halv nio och var så förjävligt trött att jag somnade klockan tio xD haha!


Det mesta går bra nu, förutom ekonomin, ska jobba på den. Såklart gå ju inte heller skolarbetet alldeless för underbart till men äsch, det tar vi sen, hehe (A)


Var hos syrsan min på praktik idag, sminkade lite, gjorde en vårig sak i grönt skimmrande och orange, blev mkt nöjd. Fick manikyr, väl behövligt, mina nagelband var typ all over the place! Inte okej. (Stylisten har talat haha ^^)


Nu är klockson snart åtta, min kväll ska bestå av plugg i Etik o Lisvfrågor...

Opeppad på att skriva en täckande sammanfattning av en livsåskådning som jag inte ens kan uttala namnet på.. menmen, shit happens, måste liksom görat.


Imorn är det praktik, träna på nagelförlängning på Sandra och sen skola en lektion, turboshopping och så hem till syrrans lägenhet för tillfixning och förfest och kvällen avslutas på People men andra trevliga fylleas ^^


Nog för mig, p.u.s.s.d.a.r.l.i.n'.s

Ovido - Quiz & Flashcards