Alla inlägg den 2 april 2009

Av Sara - 2 april 2009 22:20

Ja men ofta det redan finns domännamn på både saarat, saraat, sarat och zarro!!!?? Seriöst, det kan inte vara meningen att jag ska byta blogg!


Den människan som hette saarat har visserligen stängt sitt konto, men man får inte tillgång till namnet för ens 6 månader efter uppsägningen, och vem vet när den personen sa upp, det kan ha varit igår liksom.


Nu är jag i kris, har inte saarat blivit tillgängligt den 1 maj så måste jag ta ngt annat. ALLA förslag är välkomna på ett backup-namn.  Och måste ju bara säga det men personen som heter zarro har skrivit typ två inlägg sen i juni eller juli förra året, I mean, come on!


s u c k . . .

Av Sara - 2 april 2009 19:51

Praktik hos syster idag, sminkade och gjorde en nagelförlägning.

Imorn fyller syrsan år så jag blir ledig, får se om jag pallar med lektionen i Etik o Livsfrågor... funderar på att vara en jävel och dissa min redovisning, jag kanske kan bli sjuk.... *tänker*....


Hur som helst, jag är på G med att byta blogg, kolla lite olika sidor men ska hålla er uppdaterade under resans gång. Spännande va, ni får vara med om ett bloggbyte i saarat's värld :D


P U S S !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards