Alla inlägg den 3 april 2009

Av Sara - 3 april 2009 16:42

Tjo mina små grynisar ^^

Nu sitter jag åter igen hemma hos Sandra och Eric och tar det chill i deras soffa. Det har nästanblivit som mitt andra hem :P


Idag fyller ju syrran år som sagt så det blir först smörgåstårta och tårta och gott, sen fest  och på toppen blir det utgång till BJ. Vi hoppas att jag kan komma in, jag är ju trots allt 18 men man vet ju inte eftersom det är 20 dit vi ska. Men vi får väl hoppas på att mina snygga stiletter och mitt gamla sällskap (alla är 23+) lyckas få in mig ^^


Nu ska jag get dressed for succés!

p u s s !

Av Sara - 3 april 2009 11:11

Grattis Sandra sweet på 23års dagen :D Älskar dig! <333

 

p u s s !

Av Sara - 3 april 2009 11:01

I feel happy today ^^

Våren är ju här nu för 17 gubbar! Förutom att vanliga vårtecken som tussilagos, blåsippor, fjärilar och varmare väder exploderat denna vecka så känner jag av mina typiska vårtecken. Det luktar vår t.ex Okej?? tänker ni säkert nu, men sniffa lite extra när ni går ut så känner ni att det luktar fuktigt, och lite jordigt :) Inne i Uppsala stad har folket börjat äntra bryggan, typiskt fenomen på våren i Uppsala. Jag säger vår när jag har ätit frukost på altanen i solskenet i bara t-shirt. Vägarna torkar upp, vovvens päls är alldeles varm när man kommer in efter en promenad, glajjorna blir återigen ens bästa vän. Energi i kroppen blandas med en vårtröttma av välbehag, man andas ut, slappnar av. Kärleksparen på stan bara lyser i varje hörn! (Lite avundsgrön blir man ju ;P) Och mamma börjar snacka om att så grönsaker och blomster ^^


v å r p u s s !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards